God Kväll

God kväll precis hemkommen från jobbet. Läste precis att dom kommer varsla ca: 150 peroner från kommunen och jag hoppas att jag inte är en utav dom =/ har inte haft min fasta tjänst i kommunen så länge. Hmmm kan ju bli lurigt..

Idag har jag o Carro varit på stan o fikat på Espresso house, gillar det starkt men känns lite som man blir rånad där..såå dyrt!

På Måndag i skolan har vi prov i make up och hår..Ska göra min make på carro i morgon och se vad man kommer fram till, snurrar runt olika ideér nu i bollen men jag ska inte göra det för komplicerat för mig, då kan det nog bara bli knas.



Från Lindex...riktigt snygga.


Börjar även märkas rejält att vår kollektionen verkligen är ute nu på allvar, Gina Tricot har massa kläder nu, i tunnare och lite ljusare pastell färger...men vad rackarns det får ju vänta är ju inte brun ännu.

Kommentarer
Postat av: Christine

Ja hoppas du far behalla ditt jobb. Men forhoppningsvis kan du fa ett nytt jobb efter utbildningen :) Puss

2009-01-16 @ 05:26:08
URL: http://christinebourland.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0