Tack vågen

Igår fick jag en chock, jag har undvikit den jävla vågen hur länge som helst nu....men jag gjorde det jag ställde mig på den!  Det var hemskt..usch alltså. jag har ju tänkt länge på att börja "banta" men jag börja direkt efter jag såg min vikt OMG!.

Fasiken jag var ju så mkt mindre förr, tränade handboll och höll på..har tappat allt nu. Jag är ju egentligen en träningsmänniska har ju tränat sen 5 årsålder egentligen....Gymnatik,Handboll,fotboll,simning,circus och Styrketräning.

Nepp dags för en förändring nu!
Tack vågen...



Kommentarer
Postat av: Syster

Awwww lillfisen. Jag vet att det e jatte svart att komma igang o jag tror dom flesta borjar hetstrana o sen trottnar pa det. Mitt tips e (som du vet) ga ut med S 45-60 min helst innan frukost...jag vet att det e ruskigt vader dar hemma, men bade du o S mar bra av det. Det e inget "quick fix" men om du har det som en rutin typ 6 dagar i veckan sa haller du vikten du gott ner o det blir ett maste som i din dagliga rutin. You can do it!!!!!!!

2009-01-19 @ 03:32:22
URL: http://christinebourland.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0